Gå til innhold

Nå tilter jeg faktisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare så dere vet det så bikker det for meg hvert øyeblikk, for det sakl da ikke være mulig å være så sint når man skal legge seg. Hun la seg jo fint i sted, hun sovnet som normalt og alt var vanlig så begynner helvetet igjen.......... Jeg skal sikkert ikke klage, men det driter jeg i, jeg klager likevel, for man blir faktisk gal av å ikke sove på tusen år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du blir sprø. Det er ikke greit å hyle hele natten. Er det noe galt, tror du eller er det bare en dårlig vane?

Skrevet

Veldig galt er det ikke, men hun er forkjøla, og det setter seg jo fort i ørene.... men jeg har jo gjort alt som kan gjøres for at det skal være bra, så nå tror jeg hun bare har hengt seg opp i en utrolig høy lyd. For når hun får sitte på fanget er det ingenting som er artigere enn å fange alt hun ser og si: "Ned".

I natt var hun helt utrolig søt og dritblid med en gang hun fikk svar på ropingen sin, jeg er liksom ikke bkymra. Men jeg blir frykteloig sinna og veldig lei meg og utålmodig og full av dårlig samvittighet... alt på en gang. Men nå har dritgreipappan fått sove, så nå må det jo snart være min tur. Men jeg får jo ikke sove når hun roper så høyt og er så sint og trist.

Skrevet

Jeg er en terrormamma på natta, da er det ingenting som er greit. Hvis hun er blid når hun får være oppe, så er det vel bare en ting å gjøre. Kanskje ikke i natt hvis du ikke orker, men snart...

Skrevet

Jeg får så vondt i sjelen når det er snørr og hosting, så nå ligger hun på brystet til pappan sin.... der får hun bli, så legger jeg meg på gjesterommet når jeg vil.

Skrevet

Håper i hvert fall du får sove i natt, så mye som den lille der inne tillater. Han stjeler vel litt søvn han også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...