Gå til innhold

Ble litt trist når bf kom med mini idag:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sutra så når jeg tok han!!uuuvæææ:S

Hva betyr det? Må innrømme jeg følte meg nesten sjalu på en skikkelig barnslig måte!!Er det sjangs i havet at han ikke ville komme til meg, eller er det en reaksjon når han ser mamma?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er de fleste barn.

Han har nok kost seg sammen med pappa.

Skrevet

se heller det positive i det, han er tydligvis trygg på pappan sin:))

Skrevet

Det kan jo også vere at han var litt fornærma, fordi han ikkje har sett deg på ei stund:)

Skrevet

Signerer Makken eg. :) Og skjønner godt følelsen du satt igjen med, har følt det sånn sjølv eit par ganger, men da var det etter eit feriesamvær på 2 veker. Men var ingen god følelse.

Skrevet

åårh ja du gjør?Syns det var skikkelig vemmelig:S men selvfølgelig var jeg jo glad for at han har det bra med faren da, men mamsen min sa at det var nok for han fikk se mamman sin igjen og måtte bare sutre litt da:p

Det er vel det jeg har frykta mest etter faren kom i bildet..Har en del å jobbe med ja..

Off, 2 hele uker, skjønner hvertfall godt følelsen da..Har du vert alene hele tiden selv også kanskje?

Det er nå begrepet "det beste for barnet" kommer inn, må bare la det synke! :)

Skrevet

:) Nei eg var aleine frå barnet var 10 mnd. Og samme året skulle far ha 4 veker sommersamvær, 2 + 2. Noko eg merket blei for lenge for tulla å vere borte ifrå meg. Gjekk nesten 2 veke før ho kom tilbake til normalen igjen. Men trur det går betre i år. Blir heldigvis berre 2 veker denne sommeren. :) Men gruer meg jo litt da, 5 dager går liksom greitt å vere uten tulla mi, men så begynner saknet virkeleg å tære på, men blir godt få litt aleinetid. Har i år valgt å ta ei veke ferie når ho er med faren sin. Slappe totalt av!! :)

Ja er godt å vite at barnet og barnefaren koser seg sammen! :)

Skrevet

Hvor gammel er han?

Slik var min også når han var rett rundt året, sutra å grein når han såg meg etter samvær hos pappa. Jeg tipper pappaen fryda seg...og jeg syntes det var helt grusomt.

Men etter en stund gikk det seg til :)

Jeg snakka med de i barnehagen om det, og de mente at han gjorde det for å "straffe meg" på et vis.

Skrevet

Han er 9 mnd neste uke,og forstår jo endel av det som skjer, men sikkert ikke mye av hvorfor jeg plutselig ikke er der noen timer av og til..

Så det er nok sant så du sier...er litt godt å høre at andre også har hatt det slik:p Spesielt delen med"pappaen fryda seg" hehe, det gjorde han helt sikkert, hehe...han har det jo greit, ser mini et par timer i uka, å får oppleve at han syter når han ser meg;-D

Skrevet

Om jeg skal være nødt til å se barnefar få glede seg skadefro over noe slikt i tillegg til all den andre dritten han har gjort mot meg...!

..har mer enn bare litt lyst til å drepe fyren for å få en garanti for at han ikke kommer til å plage meg og lillegullet igjen. Da får det så være at jeg må tilbringe det neste tiåret i fengsel. Fyren er det mest egoistiske jævla faenskapet jeg har møtt. Mer drittsekk og rasshøl enn noe annet. ..og lovverket er så firkantet at det ikke finnes noen form for beskyttelse mot den bedritne oppførselen hans. Han har alle rettigheter som "pappa".

Skrevet

oisann..hvilken oppførsel er det du snakker om da? :-O

Skrevet

Gutten min er 3 år, og hvergang han kommer hjem fra pappen sin, så slår han seg alltid vrang. Det er kjedelig å komme hjem, sier han alltid.

Så det er helt normalt. Du blir vandt til det etterhvert :)

Du må ikke tro at det er deg han ikke vil til. Han vil rett og slett ikke hjem, for han har det så kos hos faren sin.

Skrevet

Bra han koser seg hos far........forstår følelsen din også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...