Gå til innhold

Barn som er savnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra Gran Canaria på lørdag som var nå, og det var en superdeilig ferie.

Men alle disse plakatene av en liten gutt på 7 år som var savnet, gjorde stort inntrykk på meg. Jeg er nok også mer nærtaken for slike saker nå som jeg er gravid... men det er jo saker som går innpå en uansett...på meg gikk det veldig dypt inn...for om kveldene klarer jeg ikke glemme plakaten av den smilende lille gutten, som ble tatt bort fra et lykkelig hjem...sporløst uten en eneste ledetråd sitter foreldrene og politiet på GC, og gutten har nå vært borte i litt voer 1 år...

Skulle så gjerne ønske jeg kunne gjøre noe for disse menneskene, og for denne lille gutten.

Han er bare 1 av mange som er blitt bortført, men et sted må man jo begynne........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har peiling på hva man kan gjøre for å bidra?

Skrevet

Skjønner deg godt. Etter at jeg selv fikk barn, går slike saker som dette, mer inn på meg, enn de gjorde før. Blir skikkelig deppa og nedenfor hver gang jeg hører, eller leser, om at det har skjedd noen barn noe fælt. Denne saken i Sverige her i forrige uke, synes jeg var helt jævlig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...