Gå til innhold

I dag ble jeg tante ::)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke på ordentlig da, for vi er kusiner - men vi er som søsken, så da er jeg på en måte tante da ::))

 

Det ble ei søt. lita jente, på 3,8kg og 50cm, født på det keiserlige vis ::))

 

Stolt!!! Gleder meg til å se bebisen, og å se hvordan de går i hop, min og hennes lille ::))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med "niesen" : )

Er kjempe moro med ny bebis i familien : )

Skrevet

Gratulerer :)

 

Haste ks eller planlagt? Håper alt er bra med mor, far og barn :)

Skrevet

Gratulerer :)

Det var ikke tilfeldigvis i østfold hehe,altså nærmere bestemt Fredrikstad,ei gammel klasse venninne av meg fikk også i dag nemlig...Jada,sikkert flere som har født,hehe men kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...