Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 noen som vet om en nett side der mankan skrive ut ark med "scrapbook motiv " på??
Ikkelektuell Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg pleier bare å bruke annonsesidene i lokalavisa. De har så flott layout, synes jeg. Hvis jeg skal pynte ekstra, så limer jeg på litt glitter som jeg har skrapet løs fra mammas yndlingsbluse fra '83.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 hadde tenkt å lage skryte album til en stolt mormor.. og da tenkte jegh litt på å finne en plass der man kunne skrive ut med bay motiv på.. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener? hvilke motiv er det på de sidene? du har ikke noe bilde av hvordan du har gjort det? event på noen hjemmeside eller noe?
Ikkelektuell Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Du kan kanskje ta annonsene i avisen der du bor, hvis det er fine farger på dem. Hvis du har noe glitter liggende så er det supert (gjerne fra et klesplagg, slik at det blir gjenbruk - det er jo i tiden), men du kan bruke andre ting også. Havregryn, for eksempel, så kan du spise det når du får lyst til å skifte ut dekoren. Her jeg bor bruker man å ta bilder av nyfødte på sykehuset og trykke dem i avisa. Det er også fint å bruke hvis du ikke gidder å ta bilder av egen unge. Gjenbruk der også - kjempetrendy!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Denne tråden skjønte jeg null av. Hva mener du med å skrive ut med scrapbooking-motiv? Scrapbooking er jo millioner av forskjellige motiver, man skaper de jo selv... Hvis du trenger fine ark til scrapbooking må du kjøpe de, ikke printe ut hva det nå er du har tenkt å printe ut. Sorry hvis jeg virker frekk, men jeg skjønner bare ikke hva du mener. Og denne havregryndama gjør jo forvirringa total.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Makaroni er jo nyeste trend og sug luts favoritt pålegg, makrell i tomat=)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 mener å skrive ut a4 ark med forskjellig baby motiv.nesten som sånn de arkene med fine motiv man kan kjøpe i butikken,.. er dumed??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå