Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Fra uke 29+4 til 31+3 har det stege 2 cm...legen min likte det ikke helt...skal inn igjen om en uke på ny kontroll... Er det lite? Og hva kan grunnen være til at en har eggehvite i urinen? Fikk +2 el noe på den....Er det mye?
3jenter Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Syntes ikke det høres så lite ut jeg da,men jeg har ikke målt sf så ofte. To uker er jo ikke så lenge,men de regner kanskje med at den vokser litt fortere nå de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 SF-målene løper noen ganger sitt eget løp. Mitt mål har variert veldig mye. Barnet vokser i rykk og napp, så dette er ganske normalt. Synd legen din uroer deg.. Dersom man måler hver 4 uke vil dette normalt gjevnes ut. Uansett, lykke til. Håper alt er som det skal, og den vokser fint :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Syntes det høres helt normalt ut, jeg da, men...To uker er jo ikke lange tiden, og voksingen skjer jo i rykk og napp.
3nydeligesmå Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Mitt mål hadde økt med ein knapp cm på 2uker nå (er 35uker)jordmor virket ikkje bekymret for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå