Gå til innhold

Oppblåst og føler buksene strammer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Eg er heilt ny her, berre 4+5 på vei. Har ein gutt på snart 13 fra før, så dette er nesten som å vere førstegangs igjen.:-) Er jo sjølsagt redd for at ting skal gå galt, men håper alt vil utvikle seg heilt normalt sjølv om dette ikkje var heilt planlagt.

Det som er mitt problem er at buksene er starta å stramme allerede, ikkje mest over magen, men over rumpe og lår. Eg kan jo ikkje ha lagt så fort på meg, er jo ikkje lenge siden dei var heilt passelige. Føles som eg er veldig oppblåst, puppene er ømme og en del større.. Er det andre som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måte:o) Kjennes ut som om jeg har gått opp flere kilo allerede, men sambo trøster meg med at det er bare noe jeg føler. Er nok mest fordi man blir litt oppblåst. Jeg er 8 uker i dag og har allerede fått en liten kul på magen. Kan ikke lenger gå i ettersittende overdeler uten at folk kommer til å spekulere.Synest det er tidlig, men er visst flere her som har det slikt har jeg skjønt så vi er nok helt normale:o)

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg får kommentarer allerede, men godt å høre at jeg ikke er alene. :) Er 9 uker på vei, men er veldig liten selv, så er kanskje derfor det synes så fort... Så nå skal jeg over til mer baggy bukser, takk og lov for at det er trendy! :) Mammaklær vil jeg helst vente med så lenge som mulig.

Skrevet

Ja, er veldig oppblåst, men det er på en måte litt høgt oppe på magen, så buksene strammer heldigvis ikkje endå!

Men det er deilig å komme heim frå jobb, og få på seg joggebukse da ;)

Skrevet

Jeg tok graviditetstesten basert på at jeg var litt sent ute med IKM og så hadde jeg så mye vondt i magen, sånn oppblåst-steinhard mage. Samme dagen jeg tok testen skulle vi kjøre bil fra Bergen til Oslo så var rett avgårde og kjøpe den joggebuksa jeg kunne finne uten strikk i livet...

SOm en annen sa sitter den oppblåstheten litt oppå magen, over navlen, så merkes ikke med lave bukselinninger, men jeg er fan av de buksene med høyt liv da, så jeg plager meg gjennom det enn så lenge... Har ingen tegn til kul ennå, men er ikke mer enn 5 eller 6 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...