Dollywood Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 gått opp 15 jeg. prøver å skjerpe meg, men vekten bare raser opp, nesten lyst til å bare gi opp
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Motsatt her.. uke 30 på fredag og har ikke gått opp noe.. Er normalvektig i utgangspunktet så nå har jeg fått beskjed om å ta det med ro av legen og å "spise på meg litt".. Lettere sagt enn gjort ser det ut til! Spiser helt vanlig, men vekta står på pre-gravid-stadiet.
Tredjemann på vei :D Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Var på kontroll i uke 28 og hadde da gått opp litt mer enn 6 kg. Veide bare 52 kg fra før da og er ganske lang, så er ikke akkurat bekymret for vekta! Var veldig kvalm helt frem til uke 17. Kastet ikke opp så mye, men spiste veldig ofte og litt lite hver gang, og det er jo et kjent slanketips... Dessuten hadde jeg en runde med omgangssyke.
Puselure Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hadde gått opp 6 kg til uke 30. Sist gikk jeg opp 11 kg til fødselen, så ligger i samme kategori denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå