Gå til innhold

Endelig vet vi hvem Dr. Yppert er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som skjønte det etter siste utgave av F&B?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuck & Burn har til stadighet lekre bilder av Yppert, men jeg trodde egentlig opplaget var såpass begrensa at ikke det falt i anonyme hender?

Skrevet

Hehe, Lut har alltid knall kommentarer=) og kan ikke være med enig ang Fuck & Burn=)

Skrevet

Dårlig forsøk på å vende samtalen over til noe annet...

Skrevet

Forsøket gikk som pikk i Grete, det, hvilket forresten også er tittelen på Fuck & Burns neste temanummer.

Skrevet

Imponert over tøylighetene til deg særlig Lut=)

Kan du gi meg noe tips hvordan få til slike bøy i kroppen=)

Skrevet

Og hva er egentlig viktigheten med å vite hvem han er in real life,hehe.

Du undrer sikkert bare siden du hører alle sier han er så kjekk,hehe.

Skrevet

Jeg syns det er litt artig. Og nå har vi også fått forklaringen på debatten om hvorvidt han er lege eller ei... Han er kvasi-lege he he...

Skrevet

Med tanke på at jeg har møtt mannen så kan jeg liksom ikke fatte hva dere prater om....? Men det er da strengt tatt ikke førstegang anonym kommer med se&fuck lignende svada da.

Skrevet

hva?

f&B- tror jeg sier opp abo med en gang!

Skrevet

Hva mener du med Kvasi lege??

Skrevet

Å gud, jeg er så lei av at Angelica og Cat.68 skryter hele tiden av at de kjenner Dr.Yppert. Vi har fått det med oss nå. Artig at han aldri nevner at han kjenner dere, ikke mye å skryte av kanskje?

Skrevet

Aaaahhhhh......Yppert forguder meg skal jeg fortelle deg=)Noen som ikke slenger med fitteleppene slik som dere i kalkungjengen gjør veit du og så trenger jeg ikke være anonym for å gjemme fettvalkene, for her finnes det INGEN, kun muskler=)

Skrevet

Ja ja whatever. Vet forøvrig også hvem du er og hvordan du ser ut.

Skrevet

Altså jeg skjønner ordet, men jeg har ikke lest F&B og lurer på hva du legger i det. Har Yppert forresten noensinne hevdet at han er lege??

Skrevet

Det er kanskje fordi "alle" har sett din profil på facebook? Kikket akkurat på den og jeg ser ikke mye muskler der. Men bildene dine er jo mest av ansiktet ditt der du lager "deilig meg" uttrykk.

Skrevet

Åhhh han er kjempeglad i oss, er du sjalu kanskje??

Skrevet

Angelica er jo nydelig!!!

Skrevet

Godt du har noen å se på da=) Hehe og at en anonym kan fortelle hvor mye muskler man har av bare.....hva nevnte du, **kun ansiktet**-.....?? Hmmmm....du må være flink!!

Skrevet

Hadde jeg kunne sett mer om jeg ikke var anonym mener du?

Skrevet

For deg.......hadde plukket deg fra hverandre med blikket mitt jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...