lykkeliten08 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 hei! Er fantastisk å være gravid, spennende tider Håper alt vil gå bra. De 8 første ukene har vært "enkle". Er nå i uke 9 + 3 og ikke så super form lengre. Vil ikke klage, er jo kjempe glad- men trøtt, kvalm og irriterende jernsmak i munnen!! Noen i samme båt? I starten hjalp d m noen salte kjeks og eplejuice om morgenen, men ikke så stor suksess lengre. Tenker på å prøve ingefærte.
*gullungen med okt spire* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hei jeg er like langt som deg hvor hører du hjemme i verden da???ja jeg sliter jeg også hadde kvalme fra 6 til 8 uker da men nå har det gitt seg heldigvis...er tungpusta og pisser hele natta
Herkules Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Oktober her også er vel omtrent like langt på vei. Har ikke råd mot kvalme, var ikke kvalm sist og har vært det litt nå, men ikke nok til å ha forsket på løsninger.
Anigoneth Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei hei :-) Gratulerer med det lille frøet! Har ikke kommet så langt som deg ennå, så har nok ingen råd.
Fuglehjertet Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hei, jeg har også temin i oktober, helt sist, så er ca 10 uker på vei. Jeg er fryktelig kvalm denne gangen, (var det så ille sist??) og har etterhvert funnet ut at det som funker best for meg er masse søvn. Får jeg for lite søvn blir jeg kvalm. Det går stort sett greit - bortsett fra at jeg jobber som nattevakt annenhver uke.... Ellers er kapteinkjeks temmelig smakløs og greit å få i seg. Sikkert ikke sunt, men det hjelper litt. Eplejus med farris har også hjulpet meg endel, og det er det litt næring i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå