Gå til innhold

Hvor tidlig kan man ta ringtesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha kommet langt for å kunne ta denne testen? Er selv 13+4 idag... er det for tidlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over håndleddet kan du ta det når som helst... men da må du huske på at ringen starter med første barn og så tar den alle du kommer til å få...

Over magen tror jeg du bare kan prøve nå :-)

Skrevet

Hva gjør man når man tester over håndleddet? Er det samme som på magen?

Skrevet

Ja, samme som over magen. Hold gullringen i hårstrået/tråden over venstre håndledd.

Skrevet

Ble litt nyskjerrig her jeg nå :)

Hva er dette fornoe?? Hva gjør jeg og hvordan "leser jeg svaret"?

Skrevet

Du trenger en gullring, og et hårstrå fra deg selv.

Hold ringen i hårstrået over magen eller over venstre håndledd. Pass på å holde hånden du holder med i ro!!

Så vil ringen begynne å bevege seg, enten frem og tilbake, eller i sirkel.

Over håndleddet stopper den nesten opp før den "bytter barn"

Sirkel= jente

Frem og tilbake = gutt.

Over magen: den viser hvilket kjønn som er i magen, så det funker kun når du er gravid...

Over håndleddet:

Ringen begynner med førstemann, og viser så alle barn du kommer til å få. Den tar da også med evt avbrutte svangerskap...

Skrevet

jeg ble testet av ringtesten i uke 12-13 tror jeg det var. Vi har jente fra før og venter gutt...visste jo ikke det da at de ble en gutt. Men ring testen sa det ble en gutt:) morsom greie!

Skrevet

man kan også holde over hodet,da får du vite alle dine barn:)jeg og noen venniner testet dette ut og det viste seg å stemme:)

Skrevet

Må noen andre ta testen? Ei på jobben tok p meg i går og da viste den 4 barn: jente, gutt, jente, gutt. Prøvde over magen min selv og over håndleddet selv nå og det var ikke noe resultat. Ringen bare hang der...

Skrevet

Jeg får samme resultat selv, som når noen andre gjør det. Men var ei som prøvde over magen min nå for et par uker siden, og da ville ikke ringen røre på seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...