Gydamamma Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Må man ha kommet langt for å kunne ta denne testen? Er selv 13+4 idag... er det for tidlig da?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Over håndleddet kan du ta det når som helst... men da må du huske på at ringen starter med første barn og så tar den alle du kommer til å få... Over magen tror jeg du bare kan prøve nå :-)
Gydamamma Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Hva gjør man når man tester over håndleddet? Er det samme som på magen?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja, samme som over magen. Hold gullringen i hårstrået/tråden over venstre håndledd.
piamamma Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ble litt nyskjerrig her jeg nå Hva er dette fornoe?? Hva gjør jeg og hvordan "leser jeg svaret"?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Du trenger en gullring, og et hårstrå fra deg selv. Hold ringen i hårstrået over magen eller over venstre håndledd. Pass på å holde hånden du holder med i ro!! Så vil ringen begynne å bevege seg, enten frem og tilbake, eller i sirkel. Over håndleddet stopper den nesten opp før den "bytter barn" Sirkel= jente Frem og tilbake = gutt. Over magen: den viser hvilket kjønn som er i magen, så det funker kun når du er gravid... Over håndleddet: Ringen begynner med førstemann, og viser så alle barn du kommer til å få. Den tar da også med evt avbrutte svangerskap...
LykkeLimam Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 jeg ble testet av ringtesten i uke 12-13 tror jeg det var. Vi har jente fra før og venter gutt...visste jo ikke det da at de ble en gutt. Men ring testen sa det ble en gutt:) morsom greie!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 man kan også holde over hodet,da får du vite alle dine barn:)jeg og noen venniner testet dette ut og det viste seg å stemme:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Må noen andre ta testen? Ei på jobben tok p meg i går og da viste den 4 barn: jente, gutt, jente, gutt. Prøvde over magen min selv og over håndleddet selv nå og det var ikke noe resultat. Ringen bare hang der...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg får samme resultat selv, som når noen andre gjør det. Men var ei som prøvde over magen min nå for et par uker siden, og da ville ikke ringen røre på seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå