Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hva synes du om de ulike figurene som er med i denne konkurransen, eller spillet er kanskje mer dekkende:-) Synes personlig at konseptet er spennende, men at det pga en del figurer som er med blir litt trash-tv......og det er synd.......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 De ulike figuerene er vel satt sammen for å lage en form for kræsj. Det finnes noen der, som med sin mangel på arbeidsmoral, får meg til å få lyst til å sparke de bak. Som jeg sier her hjemme, "håper de har jobb, for dette er dårlig søknad"..... Men spennende er det. Litt trash må man regne med ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, ja vanskelig å unngå på reality igrunn:-) 71 grader nord er vel den som har hatt mest ærlig arbeid:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja, det hadde jeg aldri hatt kondis til å melde meg på. Skulle jeg vært med på noe i den duren måtte det blitt big-brother. Sitte i sofaen og spise digg i 100 dager skulle jeg da klart )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Hahahaha, da hadde du blitt gal!!! Og tatt den ene og dengt den andre med,.......det er jeg helt sikker på! ...........og kanskje blitt bittelittegranne kvalm av alt godteriet:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ja litt da......men Robinson hadde ikke vært noe. Spise biller og andre ekle kryp. Sove med sandlopper og annen drit... Nei da hadde jeg heller dratt til Malaysia med "all inclusive".
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Den siste varianten der kunne jeg meldt meg på også:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Kanskje vi skal starte vårt eget show??? En sydhavsøy med all inclusive, ingen blir stemt hjem (i hvertfall ikke de første 2 ukene) Reglene får vi jo finne ut av etterhvert )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, ingen blir sendt hjem, men de som ikke er snille og greie må gå planken! Og fri tilgang på kald hvitvin og lekker snopemat:-) Og marsipan og ribbe!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Marispan og ribbe var et godt forslag. Og de som ikke spiser marsipan-gris kan bli hjemme )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå