Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet hva som betyr hva?? Jeg vet at du skal ta en blank ring i tråd over magen, men husker ikke hvilket kjønn det blir når ringen går rundt og rundt eller frem og tilbake.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Det skal være en gullring, helst din egen, og helst et hårstrå fra deg. Ring= jente Frem og tilbake= gutt Det har stemt på meg begge svangerskap ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Prøvde det nå nettopp. Først gikk ringen frem og tilbake, så gikk den i ring og så gikk den frem og tilbake for så å gå i ring igjen...hmm...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Den skal visst vise kjønnet til alle barna du skal få var det en annen som fortalte meg, og begynner alltid med første fødte uansett om du er gravid på nytt. Det er nok sikkert bare en myte, men det er jo litt morsomt synes jeg. Foreløpig stemmer den på meg, har en gutt fra før pluss at den viser at jeg nå venter en til gutt... så vi får se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå