Gå til innhold

Når gjorde dere klart barnerommet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..eller skal gjøre det klart ..

Skrevet

Her ble det faktsik klart i dag. Mangler bare himmelen over sengen nå som skal opp når jeg får kjøpt slikt å henge det opp med.

Har termin 17 mai.

Skrevet

prøver litt å litt å gjøre klart, får inn spotter til fredag også tar vi resten når vi får penger :) vi blir faktisk ikke helt ferdig før bebien er født og vi får vite om det er gutt eller jente :) bare små ting da,men noe vil vi ha guttete eller jentete.

Skrevet

jeg er 35 uker på vei og tenkte jeg skulle gjøre det snart..han skal få et lite koselig hjørnet på soverommet våres først :) er snart ferdi med å pusse opp soverommet så gleder meg til å innrede det :D

Skrevet

Akkurat nå har hunden min det som skal bli barnerommet. Hun skal bort på midlertidig fôr da babyen kommer og hun er ganske sjalu. Er i uke 35, alt er kjøpt inn men står i esker og venter på montering, må få vasket ned og litt sånt først. Har en koselig dame som skal ta over når permisjonen starter, og da får jeg litt å gjøre siste tiden så det blir skøy :)

Skrevet

Barnerommet er langt fra klart, det står med bare gipsvegger og bortrevet gulv, hehe....

Hadde vært koselig om det var ferdig, men barnet vil jo sove på vårt til det er iallefall 6 måneder gammelt. Så da har vi ca. 6 måneder på oss til å gjøre det ferdig................:-)

Skrevet

barnerommet er bortimot klart nå.. mangler bare bilder på veggen og nye gardiner, men det tar vi etter fødselen når vi vet hva vi får... :)

senga står ferdig oppredd, vogna står klar..

Skrevet

Med nr 1 så hadde vi bare 1 soverom, så der var det ikke annet å gjøre klart enn å sette senga inn til oss.

Med nr 2 så begynte jeg å male og innrede to dager etter termin :) Hadde rommet klart til han kom 6 dager etter termin, men han sov jo også hos oss den første tiden, så det var mer fordi jeg da hadde tid og overskudd, enn fordi det måtte gjøres da.

Nå har vi kjøpt en hengevugge til å henge i taket på vårt soverom, eneste som mangler er å få skrudd i skruer i taket og det gjør vi nok nærmere termin. Så skal det store soverommet til gutta innredes på nytt til jul, slik at minstemann overtar sprinkelsenga da (mellomsten bruker den enda), og de to eldste skal få køyeseng i andre enden av rommet. Eldsten vil fremdeles sove på rom sammen med noen, så derfor så haster det ikke å lage eget rom til han, men når han blir eldre er planen å lage eget rom til han i kjelleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...