Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Frokost: Grøt av 100 ml. Lunsj: Bittelitt brødskive, ikke mye hun vil ha (men hun vil ikke ha noe annet heller, har prøvd det meste) Middag: 1 middagsglass Kvelds: Grøt av 100 ml. Litt frukt og pupp/mm på flaske innimellom. Vann til måltidene. Jeg synes det er lite i forhold til babyene rundt meg, men tenker egentlig at det går fint, hun er stor og har lagt veldig fint på seg (til nå ialfall) og er blid og fornøyd.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Så lenge hun legger fint på seg, ser godt ut og er blid og fornøyd er det nok ikke noe å bekymre seg for. Forøvrig er det litt mindre enn min storspiste plugg stapper i seg i løpet av en dag, men ikke veldig mye mindre ;-) Han spiser omtrent slik Frokost grøt av ca 130 ml + 150 ml mme Lunsj grøt av 130 ml (eller fruktmos og 1/2 brødskive) + 150 ml mme Middag: 1 middagsglass Kvelds: grøt av 130 ml + 150 ml mme Nattmat en gang iblant: 150 ml mme Som sagt, det viktigste er at hun er kvikk og blid og følger kurven sin mht vekta.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hvis du syns hun spiser for lite kan du vel gi melk til noen av måltidene istedenfor vann?
fox`y Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 min gutt spiser: tili frokost: pupp frokost: 1/2 - 1 skive + pupp lunch: pupp middag: litt frukt (nekter både middag på glass og hjemmelaget)+ pupp kveld: 1/2 skive og halv banan + pupp min er 8,5 mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå