Gå til innhold

æ e sjåkka over NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

d e mange som må vente i år å daga før i d hele tatt å få penga der ifra... men æ har da plutseli fårje onsdag fått litt over 3000kr... å idag fikk æ 3600.... æ e sykemeldt, men jobbe bare annnen kvær lørdag så tjene ikke så mye i månen... skjønne ikke ka de pengan e før nåkka... nån som kan hjelpe? tørr ikke bruke pengan, sikker på at d e ført over feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah,det er mine penger du har fått! :P

Skrevet

hehe... ;)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg!! Du er ikke den eneste som er oppgitt over NAV! JEg har ikke en eneste venninne som ikke har hatt problemer med NAV mens de har vært sykemeldte i graviditeten... De gikk plutselig i to mnd uten en eneste utbetaling fordi de liksom har mistet papirene deres og sånn!! Jeg måtte vente i 6 mnd på en støndad jeg hadde krav på i August i fjor.. Fikk den i januar nå liksom.. Helt på tryne!! Jeg personlig synes at NAV ble dårlig når de slo seg sammen alle sammen.. Var mye bedre når trygdekontoret var for seg selv og ikke sammen med sosialkontoret og sånn!! nå er alt bare surr!!

Skrevet

ja d e bare toll på dem no! skjønne ikke kossn dem mene at d her skulle være ei bedre løsning enn den som va før! e jo ingen som får de pengan dem ska ha! å æ har sannsynlivis fått andre sine peng...!

Skrevet

Hvis du har jobbet noe ekstra før du gikk i sykemelding så legges dette til grunn når de regner hva de skal betale deg i sykepenger. Jeg gjorde det og får all fastlønn forskuttert av arbeidsgiver, mens det som kom som ekstragrunnlag blir utbetalt av NAV. De har regnet at jeg skal ha krav på rett under tusen kroner ekstra og jeg har til og med ringt å sjekket at det er riktig. Så jeg bruker de pengene med god samvittighet.

Skrevet

hmmm kansje d e mine peng da...:) jobba mer i ei lang stoinn før æ kutta ne...:)

Skrevet

"sjåkka over NAV" for at du får for mye penger..Vær glad du får noe som helst du..Og ikke er en av de som har vært blakk i mange mnd pga at behandlingstiden tar så uendelig med tid!!

Skrevet

e jo en av groinnen t at æ e sjåkka:) har ikke vært i kontakt me dem, å plutseli får peng.. har jo einast levert sykemelling, men den leverte jo jobben... skjønne ikke koffør har fått når andre må vente så lenge me å få d dem går å vente på så lenge.. alt må jo bare være toll me hele nav!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...