Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Puppene mine er blitt gaaanske så store, og kløfta er ganske trang på grunn av dette...dette gjør det jo til en litt mer utsatt sted for svette kanskje, og det lukter sur rompe herfra nå! jeg vasker flere ganger daglig med klut, men det hjelper ikke..=( noen som har noen lur idee hva jeg kan gjore?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Ta litt deo der...da slepper du lukta....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 hm..blir d ikke "deoflekker" da? jeg er ganske brun i huden, og da vil jeg jo få hvite merkjer ? men eller takk for tipsen:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 prøv med spray-deo da.... blir ikke merker av de:) ikke vask huden for mye heller da!!!!
NormaJean Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 slik talkumpudder? funker på svette pasienter iallefall;)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Spray en god dose parfyme ned mellom puppene, da blir det bare deilig lukt: )
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Legg en tynn klut eller noe mellom, så ligger det ikke og gnisser mot hverandre. Da unngår du både lukt og sårhet.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 jeg har ny, ren bh hver dag, og vasker mellom puppene flere ganger til dagen... Det lukter ille for d om...lukter blanding av varm melk og sur rompe..fysj...har prøvd med parfyme men d hjelper ikke, deoen ble svetta bort...aner ikke hva jeg skal gjøre...svetter ikke noen andre steder liksom..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Er du rød da? Kan hende det er sopp, og i så fall behandles det med canesten. Viktig å "lufte" godt mellom der også.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Anbefaler å kjøpe en BH som gir luft mellom puppene. Mange gode å kjøpe, men som ikke er i nærheten av push up eller push-sammen. Da vil det bli luftigere
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 høres ut som du har fått sopp her spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 sopp? Jeg har ingen merker/irritasjon...og det klør heller ikke
nybakt mams Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Kjøp en god BH som skiller puppene. Så slipper de å gnisse mot hverandre som når man går med push-up BH... Triumph har gode BHer med støtte osv... Ellers tror jeg det var et godt tips med linklut mellom, evt talkum. Hvis du vasker for ofte med klut stimulerer du kjertlene i huden til å produsere mer svette, så dusj heller daglig, og la huden lufttørke...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 ...også mulig at det er en overutvikla gravidenese som gjør at du synes det lukter??
Tinamor22 Skrevet 27. mars 2008 #17 Skrevet 27. mars 2008 hei hei =) Jeg har et KJEMPE godt tips, har veldig store pupper selv og blir ganske "svett" mellom puppene he he. men har funnet ut at Baby-Powder funker ganske bra he he. Min bror bruker det på ryggen veldig ofte når han blir varm og svett, og det hjelp faktisk mellom puppene mine. du blir ikke så fort "våt" i kløfta og lukten blir mer naturlig =) håper det er noe for deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå