Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg svir, nei BRENNER på klaffene, seriøst! Huden er skamtørr og det er helt jævlig! Noen tips om evt hva man kan smøre på eller noe?
*ale* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Går ut fra det er nedentilklaffene du mener.. hehe.. for et navn på de:) Prøv med aloe vera... Ikke soppinfeksjon du har da??
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Unnskyld me men ka e en klaff??
Gjest irismor Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Klaffene???? Den var ny. Hvis det er kjønnsleppene du mener så prøv med litt stellesalve eller sinksalve.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Aha, kjønnsleppene? kanskje sopp?såpe du ikke tåler?
Sjefsmegga Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Zinksalve eller annen stellesalve...og så ville jeg tenkt etter hva jeg har reagert på.....bind? brukt såpe??
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hæ? Har dere ikke hørt noen kalle dem klaffer? Oioi:P Hehe. Ja, kjønnsleppene:P Det ser bare ut som litt tørr hud, og det BRENNER! Skal prøve med litt sinksalve;)
Marge Simpsons Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 *rødme* fikk det samme for en stund siden (ligner veldig på beskrivelsen, brennende, sårt og litt stikkende kløe), men gikk over av seg selv. Ikke pell, blir det bare værre ^^. Funket ikke med fuktighetskrem, zink eller vaselin for min del. Jeg er sikker på det ikke var sopp ihvertfall, emn det var en eller annen måte irritert
Skrullemor Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Så for meg noe sel-aktig jeg nå...LOL! HVOR har hun dette mon tro..haha!:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 huff,husker jeg hadde det sånn...men da hadde jeg sopp...det var skikkelig vondt.. smør på salve du!!
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Åh, bra! Eller, ikke bra, men, du skjønner:P Varte det lenge? :S
Marge Simpsons Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 skal vel innrømme det varte 3-4 uker, gikk ihvertfall over av seg selv når jeg sluttet å kline det inn med hva som helst i desperasjon ^^. Har ikke opplevd det samme før eller senere.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Oi, da klikker det vel for meg om noen dager! :S Det brenner så mye at jeg svetter over hele resten av kroppen! Nesten hvertfall. Vondt er det. Skal prøve å smøre litt salve på tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå