Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ..og bekymret trodde jeg ikke det var mulig å bli av å ha blødninger og en mulig SA på gang! For det første, SA/MA er jo ikke noe som skjer meg, har jeg alltid tenkt...som med så mye annet i livet. Det skjer jo bare andre det! Nå er jeg ikke fult så sikker lenger... Og jeg har alltid tenkt at "Kjære deg, en SA er jo bare naturens måte å ordne opp i ting på! Så kom over det jente!" - fy søren jeg vet med sikkerhet at om dette ender med SA, kommer jeg til å slite en stund! Aner jo ingenting enda her jeg ligger og blør, men håper fortsatt det beste selv om jeg er livredd! Har i det minste fått et litt annet perspektiv på ting... Måtte bare få ut litt frustrasjon over meg selv her:(
MarihønaMedHvitveis Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Har du vært i kontakt med lege da? Krysser fingrene for deg!
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja, var hos lege i går og hun sykemeldte meg og ba meg ta det med ro. Blødde ikke så mye i går.. Men nå tror jeg det er over:( Var akkurat på do og da kom det et par digre klumper:(( Er ikke i tvil om hva det var dessverre:( Så takk for meg så langt her inne, håper å komme snart tilbake!
Randis Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Håper du kommer snart tilbake. For en nedtur. Skikkelig kjipt. Bare PM meg hvis du trenger å jabbe eller noe sånt.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 uff.. håper du tar feil og at klumpene bare var koagulert blod... vet akkurat hvordan du har det nå. har selv blødd i 2 dager nå.. ganske mye og med en del små klumper. er ca uke 5 og var til ultralyd idag. de kunne ikke se noen verdens ting der.. legen mente det sansynligvis var en SA. har tatt blodprøver idag og skal ta nye på fredag. så får jeg svar over helgen.. men har ingen som helst forhåpninger om at det e noe der nei.. men håper det ikke er en SA du har. lykke til videre:) skal krysse fingrer og tær og tarmer og ALT for deg;)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Takk for gode tanker:) Den ene klumpen som kom ut var ikke til å misforstå dessverre:( Men jeg skal krysse fingrer og tær og tarmer og alt for deg i alle fall!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 mange takk;) men har nok ikke store troen selv.. synes det er kjemeptungt å kke skal få svar før på mandag/tirsdag.. det er lenge det...
lille frø, mor til to Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Håper at det ikke er noe galt, man kan ha uskyldige småblødninger uten at det er noe galt. Hvis du kjenner dg gravid er det ofte et positivt tegn, men du må dra på UL så fort som mulig. Jeg hadde selv de samme symtomene som deg, det viste seg å være en MA. Da var jeg kommet 12+3. Veldig trist og skumelt når det skjer.
bomsa Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Føler med dere og krysser fingrene for dere...Vi mista på mandag og skal til ullevoll i morra igjen for å se om kroppen har ordnet opp selv eller om jeg må ha en utskrapning...håper ikke det...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Huff, føler med deg! Jeg skal på sykehuset til UL og eventuell utskrapning i morgen...ser ikke akkurat frem til det nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå