Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Vår prinsesse på 4 år har en stund vært veldig opptatt av askepott. Jeg tror snart hun kan bøkene ordrett. Hun har begynnt å bruke ordspråket i bøkene til daglig. Hun sier blant annet berøre istedet for røre. Hun har fått slik en prinsessekjole som hun kan kle seg i og en kveld litt før sengetid stod hun i trappen og så ned på meg og sa : Jeg føler i hjertet mitt og i hodet mitt at jeg er en ekte prinsesse og trenger en vakker kjole. Jeg er full av kjærlighet i hjertet mitt for........ brukes også mye. Vi kan ikke annet en å le i stillhet av henne,søt er hun da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå