Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Skal feire han 3 dager til ende her,og trenger litt tips til hvilke kaker jeg kan lage. Har tenkt på bløtekake, men det har jeg aldri laget før, noen som har en fin oppskrift? Og smaker det like godt med kjøpt sukkerbunn? Jeg må bake litt forskjellig, så håper noen har noen gode tips og oppskrifter til meg:) Takk
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Iskake Sjokoladepudding Gelè Kjøpt marsipankake .......da er mye løst:) Ellers sper jeg på med boller,muffins og sjokoladekake. Liker meg ikke på kjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå