Gjest Mayflower Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Sett at det er kommet NAN 3 i butikken? fra 10mnd! Så kan Nestlé kapre oss litt lengre,så vi ikke går over til vanlig melk riktig ennå... Eller kanskje NAN3 har vært lenge?bare her vi har fått det nå?!?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Tror det bare er det norske markedet som er litt tregt på slike ting. Det er vanlig å bruke oppfølgingsmelk opp til i hvertfall 2 år mange steder, selv om det er helt greit å bruke vanlig melk også. Her hvor jeg bor selger de oppfølgingsmelk i pulver form som NAN, og også i kartonger som vanlig melk fra meieriene. Det er jo vanlig melk, bare beriket med mer vitaminer og jern, omega3 og folat.
☆Anonymia☆ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 tror nan 3 er nytt ja.har ikke sett det før nå vertfall..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har brukt det i snart 2 mnd ,men har bare funnet den på rema .
blittmamma07 Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 man gir da vel ikke vanlig melk fra 10 mnd? trodde vi skulle vente til 1 år jeg så jeg har brukt NAN 3 i ett par uker nå og skal over på vanlig melk når jenta mi blir 1 år i mai
Gjest Mayflower Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Kjøpte sånn her om dagen jeg. Har ikke hørt om det før iallefall!Er det ikke fra 10mnd man kan begynne med kumelk?
Libido- Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hmm hva gjør den forskjellig fra de andre? Jeg gir gutten vår nan 1 enda, og han blir 2 år i mai =) Får bare som kos før han skal sove. Han tålte ikke nan2 pga det høye jern innholdet. Han gulpet ekstremt av den. Måtte bare gå tilbake til 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå