Monica&Emma Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 veslemor bæsjer med flere dagers mellomrom... er 5 1/2 uke gammel... hva gjør jeg???
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Fullammer du? Om du gjør, så er det helt naturlig at det går dager, ja selv uker, mellom hver avføring. Så om det ikke ser ut som hun plages av det, så er det ingen grunn til å bekymre seg eller sette i verk noen tiltak.
Monica&Emma Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 blir jo bekymret når det er førstemann da.. hehe. fullammer, ja. takk for beroligende svar! Hun virker fornøyd, sover og smiler
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Da er nok alt heeelt flott! Det er masse å bekymre seg for og gruble over som førstegangsmamma - jeg er det jeg også. Håper du ikke bekymrer deg for akkurat dette nå lenger da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå