Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 jeg har nettopp født en nydelig sønn og har en snill samboer.men i det siste er jeg begynt å tvile litt.. han vil ikke legge seg samtidig m meg for han jobber natt.(han starter 4 og jeg legger meg halv 11)han sitter å bruker webcameraet m venner han taster m ETTER jeg har lagt meg.han dusjer og sprayer godduft for å så reise bort,sier han dusjer for meg(hvorfor dra bort da?) og msn hans sto på mens jeg satt på datan og da popper ei naken dame på.han påsto han ikke kjente hun eller hadde hu på msnlista si.. jeg mener,jeg tror han er utro og har tatt han på det men han påstår han ikke er det.har jeg ett problem?=(
KaMa Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Vel, uansett hvordan man ser det så har du nok et problem.. :-/ Personlig har jeg stor tiltro til magefølelsen.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 kanskje han er kanskje ikke... Har han noen grunn til å være det da?? Vis litt mer av den lekne siden av deg og gjør ting dere ikke pleier å gjøre i hverdagen for å piffe opp forholdet da?? lag middag m levende lys, ha frekt undertøy på, tirr han osv.. klem :-)
KaMa Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja, det var akkurat det jeg gjorde etter å ha født.. De fleste har vel andre ting å tenke på enn mannens seksualliv når de får barn? Enhver normal person vet at det ikke er noen grunn for å være utro, med mindre begge parter er enig en slik ordning. Har man ikke det, så går man ut av forholdet for så å pule med andre mennesker. cleopatra, snakk om feil nick. Du høres ut som en konemor fra 50 tallet.
Anonymium Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, ler av KaMa..enig med deg. Ja, jeg tror du har et problem. Og jeg tror mannen din er ute og vifter med snurrebassen sin. Beklager, men slik du beskriver oppførselen hans, ville i allfall jeg lagt alle kluter i bløt, og funnet det ut på en eller annen måte.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 vet ikke jeg hvor lenge siden du har født da... vet bare at noen ganger må man gjøre litt ekstra for sin kjære.. sef omvendt også da... er abselutt ingen husmor fra 50 tallet stil aktig jeg.... men jeg elsker sex da.. så jeg synes bare det er deilig å glede min partner selv om jeg kanskje ikke har så lyst selv, lysten kommer uansett når vi gjør det og da har jeg bare mer og mer lyst på han :-) er du helt baby i hodet så føler mannen seg kanskje litt utafor også liksom da... for meg høres du ut som en prippen og selvstendig kvinne som vet best... så ikke hør på andre... Klem :-)
KaMa Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Tja.. Har vel lite med prippenhet å gjøre når man har ruget i 9 mnd, for så å bli transformert til en fôringsstasjon, alt dette mens hormoner løper løpsk og kroppen er dønn annerledes enn normalt. Ikke alle kvinner har lyst på sex etter et svangerskap. Du mener man må gjøre litt for partneren. Vel, det minste enhver nybakt pappa burde klare å gjøre for sin partner er å holde kontroll på snurrebassen. Og at du på ramme alvor lever i en virkelighet der du åpenbart vil skylde på deg selv når mannen din er utro, er ikke annet enn trist. Kanskje du ikke bør projisere ditt forvridde virkelighetsoppfatning på andre?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 ...hun gir vel en god blowjob mens hun ammer sitt barn, den der cleopatradama. Makan til virklighetsfjern tenåring...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 dere forstår meg helt feil iallefall.. kanskje jeg ikke klarer å formulere meg riktig, vet ikke... sier jo ikke at om typen er utro så skal du pule han for at han ikke skal gjøre det igjen liksom da.. husk på at mannfolka ofte blir glemt når en er gravid og etter fødselen. Plutselig er de bare i veien osv.. og en har en gretten dame som alltid er sliten fks... hele svangerskapet er moren i fokus hele veien osv.. mener bare at det er viktig å ta vare på hverandre, ikke så lett mer for det finnes så mange andre ting som lett kan ødelegge forhold. men jeg er på jobb nå så orker ikke diskutere, ville bare være snill og gi gode råd. Håper han ikke er utro og at det ordner seg for dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå