Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 eller kan de liksom komme til syne når man har født? Lurer litt på om det er svake strekkmerker jeg har fått, eller om det rett og slett bare er at huden er vedlig stram og litt "flammete"..
mto2 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Mine strekkmerker er heilt svakt lilla. Striper i huda som er blanke og eg kan kjenne dei som eit svakt søkk i huda. Av erfaring veit eg at søkket vert djupare etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 men du var liksom ikke i tvil om hva det var? jeg har strekkmerker på lårene etter puberteten, men de er jo ganske tydelige søkk i huden.
Sunniva:) Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har STORE mørkelilla merker på magen, som kjennes som søkk i huden... Så ingen tvil der nei!
mto2 Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Eg har både veldig tydelege og heilt svake merker. Etter fødselen sist såg eg at det var meir enn eg trudde.
lolipoli Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Dere som har fått strekkemerker, har dere brukt spesielle kremer mot strekkemerker eller fete kremer under svangerskapet?
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 jeg smører meg med A-creme som man får kjøpt på apoteket. Jeg leste i GRAVID bladet at det forebygger mot strekkmerker. smører meg hver dag.
lolipoli Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Til Ann: Har du fått noen strekkemerker? Noen sier at det er genetisk og at det ikke hjelper å smøre seg med kremer...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg smurte meg daglig gjennom hele det første svangerskapet, men hjalp ikke meg noe i alle fall. Men min mor har også mange strekkmerker, så det er vel meningen at jeg også skulle få det da Fordelen ved å få magen full av strekkmerker i første svangerskap er jo at man ikke bryr seg noe om det i andre og tredje svangerskap He he.
77-modell Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har smurt meg med en krem fra bodyshop som skulle hjelpe mot strekkmerker, cocoa butter, men de har nå kommet allikevel. I forrige svangerskap kjøpte jeg en på parfymeriet som var mot strekkmerker, men fikk nå noen uansett.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå