Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 6 dager over ikm, og har enda ikke testet.. Venter på noen tester som skal komme i posten, for jeg er alt for pysete til å gå på apoteket ;)

Men det jeg egentlig lurer på er disse "stikningene" nederst i magen?Kan man ha det selv om man er gravid? Jeg har ikke vært forsinket før, og har vært prøver i over ett og ett halvt år :(

Er sååå redd for at mensen plutselig skal dukke opp...

huff.. jaja, måtte bare syte litt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme stikkinger kan man ha når man har Klamydia faktisk .. ;S

Skrevet

leste om noen som hadde testet positiv 12 dager over ikm:) så det er enda håp for deg!:)

Lykke til!:)

Skrevet

tror nok det er liten sjanse for at det er klamydia,da jeg har hatt fast partner i 7 år ;)

Skrevet

Vi kryss fingran ;)

Bedre å sitte md en ved din side å ha misstanke. Enn å sitte helt aleina å ha en misstanke ;p

Skrevet

Stikkinger er et vanlig graviditetstegn!!:) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Takk :) enkelte svarer på en måte jeg overhode ikke forstår :)

Så takk igjen :)

Skrevet

Hei hei.....

Ja det skjønner jeg godt at du ikke skjønner.. Hjelpe meg... :o) Kjekt når folk er positive..

Jeg har no hørt og lest mye at det er vanlig med stikkninger når man er gravid.. Har en veninne som har mye av det no, og hun er gravid....

Krysser fingrene for deg.. Tenk positivt.. Er selv en som sliter med å bli gravid....

Klem fra meg

Skrevet

Bellafrø: Fysj blir så fustrert av å lese det du skriver!!! Er litt greit å vite litt hva du snakker om før du svarer..

Skrevet

Takk for positivt svar,endelig :)

Kanskje det er et lite håp for meg da :) Håper jeg får testene snart, for det er kjedelig og ikke vite...

Du får ha masse lykke til du også :)

Klem tilbake,så krysser jeg ALT jeg har for oss begge :)

Skrevet

Høres jo lovende ut, men har syklusen din vært stabil i 1,5år?

Skrevet

Om du er 6 dager over IKM i tillegg til sikninger så er det jo store sjanser :)

Da jeg analyserte mine symptomer fant jeg ut at det eneste som var merkbart ved graviditet - som ikke var merkbart ved kommende menstruasjon - det var disse stikkene. (ok, det var en veldig tung setning, men du skjønte kanskje hva jeg mente ..?)

Altså, ømme pupper, småkvalme, økt utflod osv er alle symptomer som kan komme i forbindelse med mensen. Mens stikkene i magen kom for min del kun når jeg var gravid :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...