Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få spørre om hva mannen tjener, og har dere høye boutgifter? Har så lyst til å være hjemme med barna mine et år eller to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vi bor naa er ikke representativt da vi ikke lengre skatter, verken her eller til Norge, ikke har boutgifter osv.

 

Men da vi bodde i Norge tjente mannen i overkant av 600 000 og vi hadde vel ca 10 000 i huslaan i mnd, ca 5000 i div laan ( bil ol ) og studielaan. Fikk kontantstoette for to unger da og det gikk uten problemer iallefall.

Skrevet

Mannen tjener i underkant av 400 tusen i året. Vi har lave boutgifter, enn så lenge, eier hus som vi har fått i forskudd på arv.

Har 4 barn i alderen 14 år til 3 år, og venter nr 5 til sommeren.

Jeg har hvert hjemmeværende i 14 år nå og stortrives ;-)

 

Alt går, bare viljen er til stede. Prioriteringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...