Gå til innhold

Betasuppe i dåpen...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "fin" nok middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva du har i den og hva du serverer til.

For flere dåpsmat-tips kan du se på www.daapssiden.no

 

Lykke til med dåpen.

Skrevet

ja, hvorfor ikke. Har hørt om flere som har valgt det.

Ha litt brød eller loff til:)

Selv hadde vi grytrett.

Skrevet

Bra, men så lenge den ikke lages av Toros suppepose! Den er ikke noe særlig god.

Skrevet

Tuller dere? Suppe? Huff...

Skrevet

Det er helt greit når man skal mette mange. Men lag den fra bunnen, med masse godt i. Og ha godt brød til, så blir det så fint så. Blir jo nesten som å ha gryte.

 

Lykke til med dåpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...