dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 spurte dritgreipappan dritgreigutten i dag. ... "hvis dere har pula to ganger så er det nok to inni der" hahahahahahahahahahahaha
Sara Rompompei Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hahahahahahahaha Det var dagens flotteste
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hipp hurra for puling:-) Det er gøy!
Maud Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 At jeg ikke har tenkt på det før, det er jo selvfølgelig derfor phantomet har to stykker der inne ;-)
♥Snulder Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Hehe... over hvor lang tid "teller" man? Siste uka før eggløsning, eller hele mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå