vipsen*en av hver* Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 13 dager over termin blei jeg gitt modningspille, så gikk det slag i slag og Linnea kom kl 22.59 var 3870 g, 51 cm lang og 36 cm rundt hodet.. Alt i alt var det en fin fødsel og jeg klarte meg uten smertestillende, hadde bestemt meg for dette på forhånd... så no koser vi oss hjemme og prøve å bli kjent med ho.. gled dere andre som venter...
Cheeva=) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Nåååe:) Gratulerer så mye=) Lykke til videre!!!
*tybber* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye med jenta! ) Kooose dere! ;o)
undome Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 åhh gratulere sååå mye=) koselig!! kose dere masse med lille pia!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå