Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ...men j føler at legen min ikke lytter ... at d lissom ikke er hjelp å få... at j lissom overdramatiserer, i deres øyne... men j trenger lissom hjelp... hvor blir jeg tatt på alvor???
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Ta med deg en person som kan tale din sak - mor, tante, venninne... det finnes jo private psykologer, men koster en del. Ellers er det vel fastlegen som må henvise deg. Du kan også ringe til mental helse og spørre hvor du kan henvende deg.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 ja j tenkte å prøve å ringe en sånn "grønn linje" .. j får prøve d da, så ser jeg om de kan hjelpe m videre ..
Mamma+2 Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Det er gjerne ventetid hos psykologer og du må via fastlege for å komme til noen som er offentlig så du slipper dekke alt selv Men i mellomtiden mens du venter på time der kan det vere kjekt å ta kontakt med Psykisk helse- kommunal tjeneste...der har de ofte kort ventetid på samtaler. Føler du ikke legen hører på deg så be evt noen hjelpe deg å snakke med vedkommende... UTROLIG bra at du tar tak i dette LYKKETIL
LilleVilleVilja Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg slet med det samme for en del år siden, men kom meg heldigvis styrket ut av det. Send meg en pm om du vil. Kan være godt bare å vite at noen skjønner hvordan du har det... Stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå