Gå til innhold

j har sånn angst !!! =(


Anbefalte innlegg

Skrevet

...men j føler at legen min ikke lytter ... at d lissom ikke er hjelp å få... at j lissom overdramatiserer, i deres øyne... men j trenger lissom hjelp... hvor blir jeg tatt på alvor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg en person som kan tale din sak - mor, tante, venninne... det finnes jo private psykologer, men koster en del. Ellers er det vel fastlegen som må henvise deg. Du kan også ringe til mental helse og spørre hvor du kan henvende deg.

Skrevet

ja j tenkte å prøve å ringe en sånn "grønn linje" .. j får prøve d da, så ser jeg om de kan hjelpe m videre ..

Skrevet

Det er gjerne ventetid hos psykologer og du må via fastlege for å komme til noen som er offentlig så du slipper dekke alt selv

 

Men i mellomtiden mens du venter på time der kan det vere kjekt å ta kontakt med Psykisk helse- kommunal tjeneste...der har de ofte kort ventetid på samtaler.

 

Føler du ikke legen hører på deg så be evt noen hjelpe deg å snakke med vedkommende...

 

UTROLIG bra at du tar tak i dette LYKKETIL

Skrevet

Jeg slet med det samme for en del år siden, men kom meg heldigvis styrket ut av det. Send meg en pm om du vil. Kan være godt bare å vite at noen skjønner hvordan du har det...

Stor klem fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...