Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 I dag er det 6 dager siden jeg fødte, og har ikke trengt å bytte bind i dag i det hele tatt...Er jo kjempefornøyd:) Sist gikk jeg i tre uker... Hvor lenge har dere andre gått da??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jøss, 6 dager høres ut som en el annen rekord... Men det kommer vel mer. Selv blødde jeg i uhorvelig lang tid: 8 UKER!!!!!!!!!! nesten 2 mnd m blødning altså.. Hmmm rart de ikke sjekket jernlageret mitt nøyere etterpå, når jeg tenker meg om,
**Ma** Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Sist blødde jeg i 6 uker.. syntes det var fryktelig lenge, og håper det kanskje går litt fortere denne gang.. du er jo veldig heldig hvis du er ferdig etter en uke.. er det noen som vet om man kanskje blør mindre med nr to og tre osv..?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 gratulerer med den lille. og hvis det gir seg med blødning nå må det være godt. blødde 7 uker jeg, holdt på å bli gal..
polarn & pyrene Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Med første mann blødde jeg ca 1- 2 uker bare. Håper jeg slipper unna med det denne gangen også.
stratos Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Blødde fra 6-8 uker etter fødsel. Så kom menstruasjonen like etterpå...Skikkelig heldiggris:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå