Sonata08 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Og kommer ikke EL før testen er negativ ? Nå er det 2 uker siden jeg hadde medisinsk abort etter MA og tester fortsatt klart og tydelig positivt på CB. Æsj. Rar følelse å bli nedstemt av å se på det blå krysset :-((
¤mamma¤ Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har hørt at man kan teste positivt i opp til 9 uker. Selv testet jeg negativt i forgårs, og har definitivt hatt EL i helgen! Hadde MYE el slim, så ikke noe tvil om det. Hadde jo også MA for 2 1/2 uke siden. Jeg tror ikke det er en sammenheng mellom positiv test og EL, så du får følge med på utfloden, eller evt ta El test nå de neste dagene, det er vel rundt nå du kan forvente EL? Eller når sluttet du å blø? Jeg fikk EL ca en uke etter jeg sluttet å blø. (Hvertfall tror jeg selv det er EL).
Sonata08 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg sluttet å blø (eller ha brun utflod) etter ca. 9 dager. Nå er det 13 dager siden MA så kanskje det skjer noe snart her også :-) Blir litt mer optimistisk av å lese om dine erfaringer ! EL slim er sjelden å ta feil av.
¤mamma¤ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 He he, ja seriøst, jeg har ikke hatt kontroll på det før, men i går hadde jeg REKORD i EL slim mengde:) Sorry detaljer, men det var helt fasinerende;) Du får følge med i trusen fremover;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå