Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 det blir en gutt tror de så har jeg falt helt for chris-dani...hva synest dere??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes ikke det var noe fint. Kanskje du kan velge bare ett av dem?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 er nok ikke ett navn jeg ville valgt... det ble liksom forkortelser på 2 navn, så ble merkelig.
Gjest mphs Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg likte ikke det. Men du må jo velge det du liker.
ma-85 Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ikke noe jeg ville valgt. To "forkortelse-navn".
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ville bare valgt Dani..Ble litt mye med begge.. Men det viktigste er at du liker navnet-for her får du nåkk mange meninger skal du se:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Det var ikke litt fint engang!!! Dropp en av de..
grand danois Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 jenten min heter daniella. d blir forkortet dani når vi skriver,så jeg forbinder d navne med jente:) men jeg synst faktisk d var litt kult jeg da:) men jeg liker veldi uvanlige navn:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Tuller du?? Chris-Dani var fælt... Høres ut som den verste pøbelungen.
polarn & pyrene Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Syntes det var et helt ok navn, men ikke noe jeg hadde valgt selv. Har en i BHG til jenta mi som heter Chris-Rino.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Uff, det syntes jeg hørtes ut som tidenes pøbelnavn. Ville aldri i verden kallt min sønn det. Sorry...
hallais Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Siden du spør.. Jeg synes ikke det er et fint navn.
Et lite barn i magen :) Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 Jeg syns egentlig det var ganske fint jeg... Originalt! Noe spesielt var det jo, men hvorfor ikke! Du/dere som bestemmer
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Ville nok holdt en knapp på Chris, da, gitt.
Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. mars 2008 jaa mange forskjellige meninger...men jeg synest mange av de "vanlige" navnene som feks leander og sander og slike ting ikke er så fine... så tror jeg holder meg te det navnet jeg:) er uvanlig ja derfor det er fint for ikke alle som heter det.. og enn må si det noen ganger for å bli vant te det.. måtte iallefall jeg synest ikke det heller va noe fint i begynnelsen men etterhvert nå som jeg er vant te å høre det så er det utrolig fint... vanskelig med guttenavn synes jeg:(((( men takk for alle meninger:)
Tirilill Skrevet 27. mars 2008 #19 Skrevet 27. mars 2008 hmmm...synes det var litt rart, likte det ikke...hvorfor må barnet ha to navn?? Chris er jo ok og Dani er jo ok..men ikke sammen. Beklager at navnet ikke falt helt i smak hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå