Gå til innhold

Hva kan dette bety???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant noen meldinger på samboern sin tlf, det var bilde av en dame, bilder hun har tatt selv å sendt til han, fant ikke noe nadre meldinger fra henne, men på sendte meldinger fant jeg noen han har sent. der det står, " skulle ønske du var her nå" " hadde vert godt å ha deg her" " skulle ønske jeg var fri" " vil treffe deg snart" osv, mange slike meldinger. Hva skal jeg legge i alle disse....???? er han utro tro???? eller er det bare uskyldig sms flørt??? noen som har opplevd lignende????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uansett hva dette er så hadde jeg aldri godtatt at mannen min hadde "holdt på slik"!! Uansett om det er uskyldig flørt eller ikke! Ta og sendt noen meldinger fra mobilen til mannen din til "kvinnemennesket", lat som du er han....Så kan du konfrontere han etterpå!!

Skrevet

Hoff!!! Så ekkelt!!!

Jeg vet ikke om han er utro,eller om det bare er en flørt..Men USKYLDIG vil jeg IKKE si det er..Han sier jo han ønsker han er fri og vil møte henne snart..Ta en prat me han,la han forklare seg...

Håper det ordner seg til det beste for DEG!!!

Lykke til

Skrevet

Høres ikke uskyldig ut, nei. For å si det slik, det hadde vært skilsmisse grunn her i huset:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...