Gå til innhold

kvalm, er det flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei hei, jeg har termin om 2 uker,

og i det siste har jeg slitt veldig med kvalme og litt oppkast..

og litt stikking i magen,,¨

er dette vanlig?

skjer det kanskje noe snart?

er 1 gang så setter kjempe pris på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg også, 3 uker igjen til UL termin (1,5 uke til menstermin...), er driiitkvalm selv.stikking, også nedover. myye nedpress, myye vonde kynnere og uregelmessige "maserier". plutselig enda mere trøtt og sliten....på neste kontroll skal jeg syte skikkelig til JM hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og!

Har slitt med kvalme store deler av sv.skapet denne gangen da, men trodde vel egentlig det hadde gitt seg for en mnd tid siden. Nå har det kommet litt tilbake siste uken. Også mye maserier, stikkinger og nedpress. Har 3 uker igjen til UL termin, 1.5 uke til m.termin, så jeg lurer også på om det er noe på gang snart.

Må nesten legge til at sist gang fødte jeg 1 uke før termin uten noe som helst forvarsel. Hadde det ikke på samme måten da som nå.. Så er ganske usikker på dette jeg også, selv dette er min 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har plutselig begynt å reagere på lukter igjen. Blir kvalm når jeg kommner inn døra hjemme, og opp trappa fra kjelleren. Lukter så mye på kjøkkenet og i stua... Kan ikke puste med nesa før jeg blir vant til lukta, og heller ikke i dusjen.. lukter så mye av såpene. Men har ikke kastet opp. Jeg har også mye kynnere, regelmessige maserier, nedpress osv. Hodet har festet seg, og jeg har moden livmormunn. Er også 2. gangs. Kan det ikke skje noe snart da?? Er forresten 38+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har samma greiene her. men jeg er ike plaget av mange kjynnere nei.

 

jeg også fødte 10 dager før termin sist,uten forvarsell. så jeg er spent på hvorfor jeg har blitt så slapp å trett siste uken. å så har jeg blitt mer rød i kinnene. jeg har gått rundt hvitt som et spøkelse hele graviditeten. hhmm.. men jeg har mye nedpress å har sjennerelt veldi vondt nedom navlen:(

 

men horfor er d så mange som har fått vite om de er modne? jeg spurde jormoren min om hun kunne jsekke meg,men d ville hun ikke:/ jeg er foresten 39 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.. Sjøl har æ ca 3 uker igjen av terminen ifølgen UL termin da ;)

må først si at æ er nå glad at æ ikke alene me *menssmerte og kvalmer og sånne stikkninger* sjøl små plages æ me de nå hver dag men overleve ¨nå...

 

har lest litt i bøker og nettsia om korfor *vi* har slike smerte og de sies nå at dt er forbi at *Livmora våres håller på å forberede seg for den store dagen .. :) skjønner godt at dt gjør ont men men om ikke lenge så har vi alle en liten en <3 resten av livet..

 

ønske dere alle lykke til med alt :D og Gratulerer ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg merker mye kvalme når jeg ligger på ryggen eller når jeg sitter oppreist, men tror dette skyldes at barnet presser på allslags organer der inne, jeg har funnet at det hjelper å legge meg på siden, helst venstre side da barnet ikke er borti så mye;) ellers pleier jo salte kjeks å være godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...