Brunetta =) Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er nå 38 fullgåtte uker. Mandag den 17 begynte slimproppen og gå og den gikk litt tirsdag og onsdag også. Kom igjen deler av slimproppen søndag. Hele denne uken har jeg hatt små vondt i ryggen og bekkenet. Hatt noen små rier. I går kveld fra 1900 til 2100 hadde jeg regelmessige kynnere med 8-10 min mellomrom. Det må da bli fødsel snart da, eller er det noen som har gått sånn helt frem til terminen slik. Jeg orker snart ikke mer. Har blitt snørrforkjølet som bare det i dag. Kjempe sliten og er helt utslitt!!
2 små orkaner Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Det lyder akkurat som meg:-( Jeg har termin 2 dager før deg og sliter også veldig med kynner/rier/vondt, lite søvn og kvalme. Satser også på fødsel snart, men det er dessverre ikke sikkert det skjer snart. Heldigvis er det ikke så lenge til om vi må gå til termin. Men lenge nok. Håper der snart skjer noe hos oss begge:-) Jeg skal i hvert fald gjøre mitt beste mht kjerringråd for å få fortgang i fødsel. Satser på en lang tur i kveld når storebror har lagt seg og evt et rull i høyet om jeg orker det........ Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 du kan nok gå helt til termin ja og over. jeg har det slik selv, slimproppen er begynt å gå, hatt mye kynnere som er regelmessig, men mine er helt nede i 2 min mellom hver. var inn lagt med prematur rier i uke 29, men sitter her ennå med stor kul og er i dag 36 uker på vei.
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Håper du er litt heldigere enn meg da! Jeg hadde to kvelder med regelmessige kynnere med 6 min mellomrom i mange timer i uke 38! Har vert plaget med mye kynnere hele svangerskapet, men desse var litt mer tak i.Trodde det var fødselen som var på gang, men det ga seg nok ja:( Hadde det en dag i uke 39 også, men når terminen nærmet seg kom det knapt en kynner om dagen:( Nå sitter jeg her 10 dager over, og er helt utslitt:( Kjenner at dette sliter på kroppen:( Håper det starter snart da!! Hvil deg mye så du har litt overskudd til fødselen, det kommer ofte godt med;) Lykke til!!
Brunetta =) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg håper at det skjer noe snart men jeg prøver og holde motet oppe med at jeg må gå til terminen. Blir så fryktelig skuffa når det ikke skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå