Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sagt ja til å bli dagmamma om ca 1 måned.Men har kommet frem til at lillemann her er så liten enda, at jeg vil vente til han er 10 mnd -1 år før jeg blir dagmamma..

Hva gjør jeg? Eller vet jo at jeg skal ringe, men hva skal jeg si?=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi ihvertfall snarlig beskjed til de du har sagt ja til, de trenger jo tid til å finne en annen

Skrevet

Men jeg har ikke penger til å kjøpe kontantkort før om 3 uker. Er det for sent å si fra da? HI

Skrevet

ja det er d!!

De satser jo på at de kan stole på deg, blir nok rimelig forbanna dersom du venter så lenge.

Legg på noen mynter på en tlf automat eller lån tlf til en venn/famile. Tenk deg hvis d var motsatt situasjon - du trodde du hadde fikset pass til gullet ditt, mens "dagmamma" ikke kunne likevel og unnlot å fotrtelle d.

De må jo fikse en ny løsning! d gir du jo ikke sjans til hvis du venter så lenge.

Skrevet

Oij, skal si!! Noen tok over innlegget mitt!!

Det var JEG som starta tråden, og JEG har ringt å prata med dem nå! Det gikk fint!

Makan til frekkhet, å overta innlegget til andre!

Skrevet

Ja, liksom... Du ble vel bare flau nå tenker jeg!

Skrevet

Vet du? jeg gidder ikke begynne en gang! syns bare det er utrolig dårlig gjort å gå inn å overta andres innlegg..

Hvis du vil begynne å diskutere, så greit for meg, men jeg blir ikke med!

Jeg har fått svar på det jeg lurte på, og jeg har prata med dem nå!

Sjerp deg!

Skrevet

Dette er vel et godt eksempel på at det er fint med et nick!!! Men jeg fikk meg en latter, så takk skal dere ha!

Skrevet

Ehh, hehehe må liksom le av dette da!!

Anonyme som diskuterer med seg selv......... nesten en ny type teater dette! Underholdende nok for min del hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...