Malin&TE Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Var hos jordmor igår, å da hun målte magen min målte hun 23cm. Og jeg er 20+2 idag. Forsto det slik at dette er veldig høyt. Kan dette ha noen konsekvenser?
siw*ern Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 heisann...jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt... har ikke tatt dette målet enda... men ser du skriver "dytt"..... hva er meningen med detr? sert flere gjør det, men jeg sjønner ikke hva det betyr.. hehe har lurt lenge, så måtte bare spørre..hehe
Ane med lillegutt Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 De kommer sikkert til å følge ekstra mye med målene dine, og om de syns de er for høye blir du nok sendt på ekstra ultralyd for å sjekke at alt er ok. En av grunnene til høye mål er for mye fostervann, en annen at du bærer stort barn, eller, det kan være at du rett og slett bærer magen sånn at den "henger utpå". Jeg har vært til to ekstra ultralyder pga høye sf-mål, har mye, men innenfor normalgrensa av fostervann og baby som er litt over gjennomsnittet stor. I tillegg til at magen henger og dingler helt på yttersida av kroppen
Ane med lillegutt Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Og når man dytter et innlegg er det for at det skal komme lenger opp på lista så flere kan se det
peppe Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg ligger høyt på sf mål, men fikk konstatert at gutten er 1% mindre enn gjennomsnittet på ultralyd i dag. Er 28 uker nå. Det viktigste er at du følger din egen kurve.
Malin&TE Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Okei. Tusen takk for svar Skal til jordmor neste mnd igjen og da skulle vi se om jeg skulle på ny ultralyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå