Gå til innhold

Tror ikke helt på at jeg er gravid.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg har endra nicket mitt hehe.

Er 8 dager forsinket og er jevn på 29 dagers syklus. mensmurringer i magen siste 2 uker. Fryser som besatt og er begynt å bli trøtt. Skal være 5+2 på vei. Tok en CB digital på mandag når vi kom hjem fra påskeferie og den sa Gravid :) Problemet er at denne testen har lagt i bilen siden jul (og det har vært kaaaldt i bilen) så har overbevist meg selv om at den var ødelagt. Var med legen og tok blodprøve i går, får svar fredag eller mandag.

På mandag nektet jeg å tro at vi hadde klart det. I går begynnte jeg å bli mer overbevist for noe er virkelig annerledes i kroppen min. I dag er jeg ennå mer overbevist, men er så redd for å begynne å håpe dersom det viser seg at det var noe galt med testen eller noe slikt :( Dersom blodprøven er negativ blir det tidenes nedtur. Uff bare noen tanker fra en førstegangs som ikke tør å glede seg helt ennå. Kan bare ikke tro at vi har klart det og bare på 3. forsøk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og ja så klart puppene er så ømme at det er vanskelig å finne en god stilling å sovne i.....men tror fremdeles at det hele har en helt naturlig forklaring gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...