Gå til innhold

Så vondt i magen da... vanlig under EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har da for andre gang idag tatt en el test (CB digital). Den er positiv. Jeg har jo hatt mang en eggløsning opp gjennom, men aldri har jeg hatt denne murringen og ubehagleige magen som jeg har nå.. Hva er dette for noe tull da...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan noen ganger kjenne EL. Som regelt kjenner jeg det i en side av gangen da. Så jeg tror ikke det er noe farlig. Det sies jo at man kan ha opptil 28 egg i en EL så jeg tenkte kanskje at det kjennes når man har kraftig EL???....Bare noe jeg har fundert over..

Skrevet

hmm..høres jo logisk ut.. Men da tenker jeg med engang at det liksom er større sjanse for tvillinger... hjelpes..

Skrevet

Jeg har kjent el noen ganger, og da får jeg skikkelig "menssmerter", veldig sterke + at jeg noen ganger får små blødninger. Har vært helt sikker på at d er mensen som kommer 2 uker (?!) før tiden jeg! :P Men er helt normalt, og kan forandre seg fra den ene måneden til den andre, iallfall med meg :) Tenk på d positive siden, kroppen sier ifra selv når du har EL, så d blir jo lettere å klaffe da :) Lykke til forresten!

Skrevet

Jeg har også hatt tr smerter denne el(særlig i går). Vanvittige smerter. Faktisk mer enn jeg hadde da tr var her....

Skrevet

De månedene jeg ikke tar pergo kjenner jeg nesten ikke at jeg har el, men MED pergo.... Kjennes ut som om hele underlivet skal revne, er jo hundre ganger værre enn de håpløse menssmertene jeg har.. hadde el i går så kroppen er fremdeles ikke helt god... og bare tanken på å skulle ha sex i en slik form... men hva gjør en ikke for å bli gravid....

Skulle bare ønske mannfolka kunne kjent noe av det på kroppen også!!!!

Skrevet

Jeg kjente EL når jeg ikke gikk på pergokur, da haddde jeg litt kniping. Nå når jeg går på pergokuren har jeg det akkurat som deg kitta216.

Det er utrolig ømt i magen, og jeg er så oppblåst at det ser ut som jeg er gravid allerede!

Og frister absolutt ikke å ha sex når man har så vondt. Men det er jo for en god sak :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...