revemor silkesvans Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Nå har jeg gått med vondt nederst i magen i 3 uker.Først værst når jeg satt nå er det også vondt når jeg står og går mye. Legen sendte meg på ultralyd idag. Var en litt merkelig opplevelse synes jeg.Han skjekket alt mulig nyrer, milt ,lunger osv. Så så han på livmora og fikk se et lite foster som beveget seg.Han fant ikke noe unormalt sa han. Og kunne ikke si noe om hva smertene var eller om fosteret for han var ikke gynekolog. Så egentlig er jeg like klok!!! Trodde man ble sendt til gynokolog for å ta ultralyd jeg.Fikk jo se et aktivt foster da og det var jo kjempefint.Men hadde jo vært fint å få svar på smertene.Lurer litt på om det kan være bl.Andre med liknende erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå