Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 jeg har alltis vært ei kjempesosial jente, men nå de siste ukene har jeg hatt et behov for å liksom skjerme meg litt fra veninner. synes jo det er litt dumt pga man skal jo ikke kutte venner.. har jo ikke akurat gjort det da men det føles slik, når jeg ikke får tid til alle sammen. føler bare for å slappe av etter jobb og er ganske trøtt om kvelden, kryper tidligere til køys enn før.. jeg er jo enda med venner men synes det kan være slitsomt med for mye besøk. jobber nesten fult så har aldri fri så og si heller. er redd de ikke skal forstå at jeg trenger mer tid til meg selv og sambo for tiden. er jo i god form ellers, ikke plaga med verken det ene eller det andre egentlig.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 nope,er så usosial som det går an..mye kvalm og trøtt,ikke så mye overskudd til så mye annet:P
Undrende85 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg savner veldig å være sosial. Jeg er veldig tilbaketrukket til vanlig, så nå som jeg såvidt har litt mer energi er det et savn å ikke ha noen å dele med utover samboer.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 veldig lite sosial.... er ikke den aller mest sosiale i utgangspunktet heller, men nå er overskuddet og energien helt borte. var på besøk hos venner påskeaften, og venninnen min syns det var veldig hyggelig at jeg kom.... et stikk av dårlig samvittighet. tror ikke jeg har besøkt de siden august.... det var jo koselig, men satt i sofaen og gjespet og dro hjem like etter klokken 23......
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Her er det sånn at de fleste skjønner at jeg er gravid når jeg begynner å trekke meg tilbake. Blir alltid kjempe usosial i begynnelsen når jeg er gravid. For meg så ble det bedre i slutten av forrige svangerskap og håper at det blir det denne gangen også. Er ikke hypersosial i utg pkt, men de aller fleste legger merke til det når jeg blir gravid. Det er akkurat som jeg "bygger rede" og har ekstra trang til å verne om meg selv og min lille verden. Kjenner at jeg ikke orker å engasjere meg like mye i alle andre. Veldig merkelig følelse forresten!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Føler meg mer sosial her på BIM enn ellers ja ) Men det har kansje med at jeg har flytta langt ut på bygda oxo dah
svansen Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 hehe, jeg har blitt vedlig sosial på bim.. og mindre sosial med venner
babygullz <3 vilde Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 jeg er kjempeusosial! Er sykemeldt, og er også lite lusten på å begynne i jobb igen...jobber som servitør og føler ikke for å stå oppi 50 forskjellige matretter og servere alt i fra hyggelige gjester, til skrikete unger og vanskelige bisnissnisser, nå som jeg er dødskvalm, superhormonell og trøtt:P Sover halve dagen, og tilbringer tid med sambo og mine foreldre+ min søster og hennes sambo... er sjelden ute med venninner, men blir kafe og shoppingsenter, men jeg holder på å svime av etter 1 time på shopping..pluss mine venninner som skal ut å røyke hver halve time er også ganske kjedelig nå som jeg har slutta å røyke selv...=/
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2008 da er jeg i hvertfall ikke den eneste hehe;) har ingen barn fra før heller, så jeg har jo bare jobb, sambo og leilighet å tenke på sånnsett. før hadde jeg besøk annenhver dag nesten og folk begynner vel å reagere på hvorfor jeg ikke blir med på ting osv.. merka også at etter at jeg slutta å røyke så er det så slitsomt når veninner skal ut og røyke osv hehe.. blir nesten litt irritert å ny og ne;P men har jo ingen grunn til det da. hadde besøk i går og det var kjempekoslig! men jeg så litt mørkt på det først men når de kåm jatta vi som bare det! vi er vel i en slags dvale i begynnelsen, håper den går over!
tosøtetuller Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er også lite sosial i forhold til hva jeg er ellers. Jeg prøver å delta, men merker jeg blir fort sliten av for mye sosialt, særlig mange mennesker på en gang. Var gåen etter påska med først to dager med min brorsfamilie (med fire barn) og så rett til fire dager med min manns familie. Koselig, men litt for tett. Deilig å komme hjem etterpå. Det er sikkert kroppens naturlige reaksjon å si ifra på at vi trenger mer ro enn ellers...? Men angra etter sist fødsel at jeg ikke hadde vært mer sosial, eller i det minste gått mer ut med min kjære før babyen kom, for da har man iallefall ikke tid til det på ganske lenge. Så vi skal prøve å være flinkere til det denne gang, være mer med venner og gjøre mer sammen som par før det kommer et lite nurk til som tar masse tid og energi. Lykke til alle sammen!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Jeg føler også at jeg er blitt veldig lite sosial etter at jeg ble gravid, men vil ikke ta hele skylda for det selv da, syntes det er mange venner som har trukket seg tilbake bare fordi vi ikke har fester lenger eller orker og være med ut på byen. Var som regel vi som måtte dra igang og samle vennegjengen vår, men etter at jeg ble gravid og ikke orker det lenger, så er det ingen som tar tak lenger. Er få som ringer og vil komme på besøk å, så det virker nesten på meg som at det og være gravid er en smittsom pest sykdom...... Men man ser jo å da hvem som er de virkelige vennene da... Men de siste dagene har jeg å hatt så lite energi at jeg hadde ikke orket og hatt besøk heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå