mell85* Gravid! Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 I går tidlig tok eg test med billigstrimmel. Fekk bare ein skyggestrek då. I dag tidlig tok eg ein ny igjen. Fekk ein sterkere strek, kunne se den på avstand.. men veldi svak. 2-4 dager til ikm, Noen erfaringer med billigstrimlene? Kan de ta feil? Er dei lite eller mye sensitive? Kan nesten ikkje tro eg er gravid... eg trur det endå ikkje. Har ikkje kjent noen sympt på tr.. litt øm i brystene på sidene.. vet ikkje ka det kan bety? graviditet eller tr? i dag og i går har eg hatt hodepine.. drikker mye vann og juice.. og hadde magesjau i går. Ka dere trur???
bomsa Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 krysser fingre,tær,tenner,føtter og fletter håret bare sånn for å være på den sikre sinden..... har null erfaring med sånne strips...men cb er bra...også noen dager før ikm med morgen urin....legen sa til meg at en strek er en strek uansett hvor tynn og blek den er på cb..er den positiv.
¤mamma¤ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg tror jeg skrev til deg i går..., men det er jo klart du er gravid!!! De kan ikke ta feil, for hcg produseres i morkakeanlegget til embryo, og finnes ikke i kroppen ellers:) Så du får KUN utslag hvis du er gravid, uansett hvor svak den er!! Jeg hadde meeeeega svak strek tre dager før IKM.., men var jo gravid likevel;)
mell85* Gravid! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Streken kom jo fram etter 1 minutt ca.. Den er der enda.. ser den på armlengdes avstand.. Så håper håper synes det bare er så utrolig uvirkelig... klare ikkje helt å innse det endå! Viste den til samboer nå.. den ser helt likedan ut som i dag tidlig.. Så sa han: ja du er på tjukka, det trur eg! Spennende!!!!! Det er jo en svak svak strek, men som du sier.. strek er jo en strek )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå