Gå til innhold

vært hos legen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk jo pos test både søndag og mandag,men blødning kom mandag om ettermiddagen og økende. litt vanlig menssmerter.

var hos legen nå og jeg ble henvist videre til sykehus, antakelig ny GU/ og UL. Truende/spontanabort sto d i henvisningen som jeg skal ha med meg fredag.. Litt skremmende tingene her,men,men....

Legen idag, fant nå ingen sv.skapsrester.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg.... Fikk blødninger i palmehelgen (4+3) og de har vært der siden... Har tatt to blodprøver men det var verken særig stigning eller senking på hcg`en. Skal på ul på fredag og håper jeg får svar da. Vanskelig å ikke vite hva som skjer......

Lykke til på fredag til deg og du- det trenger absoutt ikke være sånn at det har gått galt. Det er mange som blør og føder friske barn :-)

Skrevet

lykke til på fredag du også, krysser fingrene for oss begge :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...