bomsa Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Ja, da er jeg tilbake her etter 7 uker på 1.trimester. Hadde en SA på mandag (det er en erfaring jeg godt kunne være foruten) og skal til siste UL sjekk på ullevoll for å se at alt er gått, hvis ikke må jeg ha en utskrapning. Fikk noen vaginale stikkpiller som skulle hjelpe livmoren til å trekke seg sammen. Jeg må også få si at jeg traff noen fantastiske mennesker som jobber på gyn pol på Ullevoll. følte meg så trygg og ivaretatt. Om ca 10 uker kan vi prøve igjen..:-D Så da skal jeg plage dere her inne...he he...har vært noen tøffe og utrolig turbulente dager...men nå er jeg "fitt førr fait!!!" Hei tel alle med det samme...:-D
¤mamma¤ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Usj, jeg vet hvordan du har det. Hadde MA i uke 9 nå for snart tre uker siden.... Vi har allerede begynt å prøve igjen... Lykke til! ps: Er en tråd for MA jentene lenger nede hvis du vil henge deg på
bomsa Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Takk for tips..:-) Synes det er greit med erfaringsutveksling..:-D Ja tror nok vi og kommer til å sette igang så fort som mulig..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå