Kulturbaby Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ..fra tidligere svangerskap. Når jeg nå har mensensmerter i timesvis (modning går jeg ut ifra) og nedpress (kjennes ut som gullgutten ligger rett innenfor og stanger) betyr det da at jeg kommer til å føde før termin? Jeg er 35+4 i dag. Eller at fødselen kommer til å bli kortere siden noe av det som kan bli klart nå blir klart?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Som med alt annet er det nok ingen fasit på akkurat dette. Jeg var moden i nesten 4 uker før fødsel, men masse murringer men jenta kom ikke før dagen etter UL termin...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hadde mye slikt forige gang og vannet gikk ikke før 3 dager etter UL termin og fødselen tok 58 timer. Har hatt det slik flere uker nå og det er 2 dager til UL termin. Så hos meg stemmer det ikke.
Kulturbaby Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 ok, takk begge to! Da får jeg smøre meg med tolmodighet en stund til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå