Gå til innhold

Trenger tips!! :)

Lillegutt fikk lillesøster :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått barnehageplass fra 1 April. Kommer ikke til å begynne fullt før 14 mai, men ha noen timer i uka for en rolig start fra ca midten av april.

Gutten blir 1 år 22 mai.

Hva må vi ha til barnehagen?

Av klær og sko og div ting... Helt fersk her...

Navnelapper: Har dere fullt navn og telefonnr?? Tenkte jeg skulle bestille nå og begynne å merke i god tid.

Veldig takknemlig for råd og tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips jeg kan gi er at det finnes egne tusjer for merking av klær, så går det ikke bort i vask. Fåes på hobbybutikk veit jeg:)

Skrevet

Regntøy (reflex sitt er rimelig og solid)

Utedress

Sko

Støvler

Lue/caps

Solkrem

Minimum et fullt skift av inneklær. Kanskje to skift siden han er så liten.

Bleier, antar han bruker det.

Skrevet

Takk for tips :)

Bør man ha et ekstra par med utesko i tillegg til de man har på når man kommer og går (+ støvler selvfølgelig)? Blir mye ting å kjøpe inn igjen nå :)

Har man sånn tynn utedress da, selv om det er såpass sent som mai?

Hva slags innesko er best når de er så små? Sandaler eller tøfler?

Skrevet

Kommer jo veldig an på hvor du bor...men som her er det enda vinter i april, og man bør ha ekstra av alt(om man også er ute med ungene hjemme da)...og masse skift.

Mens mine har vært små har de hatt tøfler, men sandaler etterhvert....smak og behag!

Merketusj er kjappere og greiere enn merking, da kan sokker og alt få et lite merke...

Skrevet

Bor i Oslo, så vinteren er jo ikke så lang.

Skal kjøpe meg enn sånn merketusj ja :)

Er så spent nå. Tror han kommer til å trives veldig for han er jo så aktiv og sosial :)

Skrevet

Da tar de det som regel lett.... Blir moro det der!! Mange gruer seg, men jeg må si jeg hatt stor glede av at mine har fått sitt"eget" liv.....skape egne relasjoner osv. De er så urtolig søte...

Skrevet

Tror både lillegullet og jeg har godt av det nå :) Er glad for at jeg ikke gruer meg, det må være kjedelig å sende barna hvis man egentlig ikke vil.

Har helt siden før jeg ble gravid vært innstilt på å sende han i bhg, og heldigvis har jeg en gutt som virker klar for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...