Gå til innhold

HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

FUCKINGS SVIGERMOR SOM RØYKER!!!

Svigermor var her akkurat og dro igjen. Jeg gikk for å tisse mens jenta mi lå på gulvet.. Men svigermor hadde mistet en røyk på gulvet tydeligvis og da jeg kom inn så satt jenta mi med tobakk rundt kejften...

Hun harket og hostet og jeg prøvde å få ut alt

Bør jeg ringe lege???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har spist en sigarett, ville jeg ringt lege ja. Voksne folk blir jo knallsjuke av å svelge snus, så for å være på den sikre siden...

Skrevet

Ja ring lege og forhør deg. Og sørg for at svigermoren din får vite om dette.

Skrevet

Legevakten ba meg ringe giftmiddelsentralen så er i ventekø nå. Faen ass!! Skjønner jo at det var et uhell men...!!! Babyen min!!

Hun er i fin form da, jenta mi. Kjempeblid osv. Håepr hun ikke fikk i seg noesærlig

Skrevet

hadde tatt rn alvorsprat med svigermor når du får roa deg..vil ikke ha gjentagelse av det..håper ikke hun fikk spist noe...å spise nikotin er jo farlig...rart at legen ikke tok imot deg...

Skrevet

Hei, nå har jeg pratet med giftmiddelsentralen..

Hun sa jeg skulle gi drikke. Hun sa at hos barn gir en halv sigarett vanligvis ikke annet enn kvalme og brekninger. en halv til en gir brekninger og alt utover en hel sigarett skal behandles. Siden dette bare var tuppen på en sigarett ba hun meg bare om å gi drikke :-)

Phew.

Skal ta det opp med svigers jaa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...