Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Min situasjon hjemme er nå blitt så lei at jeg godt kunne tenke meg og grav meg ned... Det er en uke siden jeg tok min samboer i å lyve for meg. Jeg har problemer med å takle at han lyver og føler at jeg sklir lenger og lenger fra han. Ødelegger alt fra humør til sexlyst. Tenker absolutt hele dagen på dette. I tillegg har jeg en datter på 14 år som forventer at jeg stiller opp for henne på alt, men blir dritsur hvis jeg spør om en tjeneste tilbake. Det eneste som er positivt hjemme er min sønn på 1 år. Blir så utrolig deprimert og sliten. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 En stor trøste klem er her ved sendt, godt å få ut litt eder og galle..... En 14 åring kan vel ta knekken på hvem som heldst og løgn, ja det er ikke noe lett å svelge.Lykke til videre :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå